Company Logo

O, Dieve, Tavęs mes ieškojome ryto aušroj. O, Dieve, Tavęs mes ieškojome nakty tamsioj. Žvaigždėtam danguje, mėnulio pilnaty, tik nesupratome, kad Tu šalia esi. O, Dieve, Tavęs mes ieškojom už jūrų plačių. O, Dieve, Tavęs mes ieškojom viršūnėj kalnų. Visur ieškojom mes vienintelio Tavęs, tik nesupratome, kad Tu šalia esi. O, Dieve, Tave mes atradome savo darbuos. O, Dieve, Tave mes atradom gyvybės daiguos. Atradome Tave vėl savo širdyse. Nereikia eit toli, kai Tu šalia esi.

Pamokų laikas

Mėnesio darbo planas

Aktualu

Šeimos mugė

Gegužės 24-25 dienomis Panevėžio Cido arenoje šurmuliavo parodų ir mugių organizatorių Expo vakarai organizuota šeimos mugė „Sveika vasara 2013“. Mugės atidarymo šventę menine programa pradėjo gimnazijos 3b ir 3c klasių šokėjai bei ikimokyklinių įstaigų ugdytiniai.

Parodos organizatoriai teigė, kad „šeima - didžiausias turtas, o drauge praleistos akimirkos - pačios mieliausios ir įsimintiniausios“. Ši mugė tapo ilgam įsimintina 3c klasės mokinės Vaivos Kanapeckaitės šeimai.

Renginio metu vyko piešinių ir darbelių konkursas „Mano šeima“. Vaivos kūrybinis darbas, padarytas naudojant įvairias meninės išraiškos priemones, „Atostogos prie jūros“,  pripažintas geriausiu. Jaunoji menininkė buvo apdovanota Panevėžio „Varlės“ salono įsteigtu prizu - planšetiniu kompiuteriu. Puikia dovana džiaugėsi visa mergaitės šeima.

Išskirtinio dėmesio sulaukė ir 3c  klasės mokinių Beatričės Urbonaitės ir Karolio Latožos darbai. Šie mokiniai apdovanoti padėkomis.

Mokytoja Vilma Palepšienė

Penktokų kelionė į Ventspilį

Saulėta gegužė padovanojo penktosioms klasėms ne tik nuotaikingą Mamyčių šventę, bet ir ilgai lauktą dviejų dienų kelionę į kaimyninę Latviją.

Ankstų ketvirtadienio rytą dar apsnūdę 5b ir 5c klasės mokiniai bei jų auklėtojos patogiai įsitaisė didžiuliame dviaukščiame autobuse, kuris pajudėjo link  Latvijos pajūrio miesto Ventspilio. Pirmasis mūsų sustojimas buvo dar Lietuvoje, Papilės miestelyje, prie Lietuvos istoriko Simono Daukanto paminklo, kurį esame matę mūsų istorijos vadovėliuose. Vėliau kirtome Lietuvos sieną ir pasiekėme Saldus miestelį. Pavadinimas jam puikiai tinka, nes jame įsikūręs konditerijos fabrikas, kuriame  gaminami  įžymieji saldainiai „Gotina“ („Karvutė“). Pasižiūrėjome filmuką apie  saldainių fabriko istoriją ir labai nustebome - pasirodo , „Gotinos“ yra rankų darbo produktas! Pasmaguriavę keliavome į duonos ir bandelių fabriką. Stebėjome, kaip kepama duona, batonai, bandelės. Paragavome ką tik iškeptos, šiltos duonos. Vėliau mūsų laukė ekskursija po  vienintelį Latvijoje pieno muziejų ! Jame išgirdome įdomią dvaro istoriją, teko  pabandyti pamelžti karvę (deja, netikrą) ir patiems  pagaminti sviestą ! Degustavome sviesto su įvairiais prieskoniais. Vakarop galų gale pasiekėme ir mūsų kelionės tikslą – pajūrio miestą Ventspilį. Ten plaukėme laivu, pamatėme labai daug karvių bei molą,  uostą.  Nesupratote, kuo čia dėtos karvės? Ventspilyje kiekvieno akį džiugina daugybė įvairių  spalvingų, nuotaikingų karvių skulptūrų, stovinčių įvairiose miesto vietose - prie jūros, prie gatvių, parkuose.  Nusikamavę po ilgos kelionės įsikūrėme kempingo, esančio prie pat Ventspilio , nameliuose. Čia 5c klasei vakaras dar nesibaigė - pratęsėme gražią tradiciją ir atšventėme Pavasarinukų gimtadienį!

Nors ir nelabai išsimiegoję, ryte tęsėme savo kelionę. Nuėjome prie Baltijos jūros, pažaidėme vaikų parke. Kitas kelionės tikslas buvo Kuldygoje esantis plačiausias krioklys Europoje, na,  o tada pagaliau atvykome į visų vaikų svajonę - Siguldos bobslėjų! Linksmai pasivažinėję bobslėjaus trasa, keliavome į Latvijos Holivudą – „Cinevillą“. Tai - kino miestelis, jame kuriami  filmai. Ir mes pabuvome tikrais aktoriais- teko filmuotis prieš kamerą!

Riedėdami autobusu atgal į Lietuvą, dalijomės kelionės įspūdžiais, grįžę papasakojome  savo nuotykius tėveliams ir draugams. Nekantriai lauksime kitų metų ir naujos kelionės !

Rusnė Šipelytė 5c klasė

6c klasė karjeros planavimo dienoje

Š.m. gegužės 23 6c klasės mokiniai lankėsi Panevėžio šventų apaštalų Petro ir Povilo bažnyčioje. Kunigas Egidijus Tubelis išsamiai papasakojo apie liturginius rūbus, vargonus, apie šios bažnyčios architektūrą, nuvedė mokinius į varpinę. Jiems buvo įdomu pažvelgti į gimtojo miesto panoramą.

6c klasės auklėtojas Stasys Skrebys.

Apsilankymas darbo biržoje

Gegužės 20d. III gimn. „Ekonomikos ir verslumo‘‘ grupės mokiniai lankėsi Lietuvos darbo biržos, Panevėžio skyriuje. Susitikimo tema „Darbo rinka‘‘. Darbo biržos atstovė supažindino mokinius su darbo rinkos  naujienomis. Mokiniai atlikdami testą pasitikrino savo galimybes.

Ekonomikos mokytoja J. Kondrotienė

„Laisvė apsikabinti“

Gimnazijos mokinių parlamentas organizavo akciją, kurios metu gimnazijos bendruomenė prisijungė prie respublikinio renginio - „Laisvė apsikabinti“.

Nuotraukos Stasio Skrebio

Mokinių kūrybinių darbų konkurse

Alytaus Šaltinių pagrindinėje mokykloje organizuotas respublikinis pradinių klasių mokinių kūrybinių darbų konkursas „Augdamas kuriu, tave kartu kviečiu“. Mokiniai piešė knygas, kūrė darbelius. Šventėje dalyvavo menininkė Nomeda Marčėnaitė, poetė Z.Gaižauskaitė bei rašytojas V. Račickas. Jie sveikino ir apdovanojo nugalėtojus. Buvo apdovanoti ir 2c klasės mokiniai:

Jonas Leonas pelnė II vietą už piešinį ,,Medinė pasaka“  ir apdovanotas diplomu.

Padėka už dalyvavimą įteikta Augustinai Birbilaitei. O padėka ir N. Marčėnaitės knyga „Lėlė“ su asmeniniais palinkėjimais  įteikta Gretai Gribėnaitei už piešinį „Obuoliuko pasakėlė“.

Mokytoja Kristina Tamauskienė

Nauja svetainės versija

Paieška svetainėje

Abiturientams

Dėmesio moksleiviams

Gimnazijos orkestro studija kviečia moksleivius (nuo 9 metų)
išmokti groti šiais muzikos instrumentais:

Saksofonu, kornetu, trambonu, fleita, gitara, mušamaisiais ir klavišiniais instrumentais.

Repeticijos vyksta:

III - IV nuo 12.45 – 14.30  417 kl.

Telefonas pasiteiravimui: 8687 43725

Erasmus+ projektas

Naudingos nuorodos

Egzaminai

© Panevėžio Kazimiero Paltaroko gimnazija, Adresas - Vysk, K.Paltaroko g.18, Panevėžys LT-38462, Įmonės kodas 190424590 El. paštas - rastine@paltaroko.panevezys.lm.lt,
Telefonai - 8 679 71332; (8-45) 436997; Mokyklos tipas - gimnazija, Mokomoji kalba - lietuvių

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas XHTML and CSS Valid XHTML 1.0 Transitional