Tikslai ir uždaviniai

Spausdinti

Vizija

Tai kūrybinga, besimokanti, susitarimais savo veiklą grindžianti veiklaus tikėjimo bendruomenė, siekianti prasmės, atradimų ir mokymosi sėkmės.

Misija

  • Teikti kokybišką pradinį, pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą.
  • Puoselėti krikščioniškomis vertybėmis grindžiamą bendravimą.
  • Padėti atskleisti ir plėtoti savitus kiekvieno mokinio gebėjimus.
  • Ugdyti pilietišką asmenybę, siekiančią dirbti krašto gerovei ir atvirą pasauliui.

VERTYBĖS, FILOSOFIJA, IŠSKIRTINUMAS

  • Pagarba mokytojui ir mokiniui, pripažįstant asmenybės individualumą.
  • Mokinio parengimas tolimesniam mokymuisi ir savarankiškam gyvenimo keliui.
  • Darnių santykių tarp mokyklos bendruomenės narių kūrimas ir puoselėjimas.
  • Krikščioniškųjų vertybių, tautinės savimonės, asmens dvasinės kultūros, pilietiškumo ugdymas.

PRIORITETAS

Užtikrinti švietimo paslaugų kokybę, gerinant mokinių pasiekimus, kurti savitą gimnazijos aplinką ir puoselėti išskirtinumą.

STRATEGINIAI TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

1. STRATEGINIS TIKSLAS

1. Sustiprinti bendruomenės kultūrą, diegiant krikščioniškas vertybes bei skatinant socialinę įtrauktį.

UŽDAVINIAI:

1.1. Puoselėti gimnazijos tradicijas, ugdyti krikščioniškas vertybes, tobulinti mokinių pareigos ir pilietinės atsakomybės, asmenybinės brandos kompetencijas.

1.2. Plėtoti partnerystės tinklus su socialiniais partneriais.

2. STRATEGINIS TIKSLAS: Sudaryti sąlygas mokiniams siekti  individualias galimybes atitinkančių mokymosi pasiekimų bei nuolatinės mokymosi pažangos.

UŽDAVINIAI:

2.1. Plėtoti pasiekimų ir ugdymo kokybės gerinimo galimybes įvairių gebėjimų ir kompetencijų turintiems mokiniams.

2.2. Individualios mokinių pažangos stebėjimas,  pokyčių fiksavimas ir matavimas bei rezultatų analizavimas ir panaudojimas.

2.3. Gerinti ugdymo procesą teikiant pagalbą mokiniui, mokytojui ir šeimai.

3. STRATEGINIS TIKSLAS: Telkti ugdymo aplinkai modernizuoti išteklius, kurie sudarytų sąlygas sėkmingai asmenybės ūgties raidai.

UŽDAVINIAI:

3.1. Kurti saugią gimnazijos psichologinę aplinką, bendruomenės narių pozityvų bendravimą ir bendradarbiavimą, padedant mokiniams patirti mokymosi džiaugsmą, skatinti lyderystę.

3.2. Tobulinti bendruomenės reflektyvumo gebėjimus, skatinant mokymosi ir asmeninį tobulėjimą.

Modernizuoti edukacines erdves.