Gegužės pabaigoje mūsų gimnazijoje vyko patyriminio ugdymo savaitė matematikos pamokose. Matematikos mokytojos su vaikais atliko įvairiausias kūrybines ir praktines veiklas. Per patyriminį ugdymą buvo siekta mokyti(is) matematikos žinias taikyti gyvenime.
Šeštokai atliko statistinį tyrimą: rinko duomenis, apdorojo juos ir pateikė diagramomis. Nagrinėjo orų prognozę birželio mėn., mokinių pokytį gimnazijoje nuo jos įsikūrimo, kokius klasiokai lanko būrelius, kaip leidžia laisvalaikį, kokius augina gyvūnus namuose ir pan.
Septintokai, taikydami ritinio tūrio skaičiavimo formules, suskaičiavo, kiek 2 eurų monetų telpa „stiklainyje taupyklėje", kokia pinigų vertė. Princui ir princesei pastatė pilį ir apskaičiavo kiek popieriaus sunaudojo „statybose". O mergaičių grupei pavyko išsiaiškinti, kurios augintinis yra greičiausias ir per kiek laiko jam pavyktų nukeliauti į Milaną.
Devintokai vyko į Panevėžio STEAM atviros prieigos centrą ir dalyvavo veikloje „Matematinė navigacija labirinte“. Mokiniai matuodami, skaičiuodami, braižydami, atlikdami bandymus užprogramavo robotukus, kad jie paimtų siuntinį, nuvežtų užsakovui ir grįžtų atgal į garažą. Robotukai ne tik pristatė siuntinius, bet atvykę į vietą signalizavo, siuntė sms žinutes apie pristatytą krovinį.
Dešimtokai atliko „Tikimybinį bandymą". Tikrino metant monetą kas dažniau atvirs „skaičius“ ar „herbas“.
Mokiniai, atlikdami praktines veiklas, suprato, kad matematika ne tik rimtas mokslas – ji gali būti linksma ir žaisminga.