Balandžio 20d., penktadienį, aktų salėje vyko integruota atvira pamoka „Gamtos mokslai kitaip". Susirinkę gimnazistai - devintųjų klasių mokiniai - išsyk pateko į draugingą, šiltą atmosferą. Ir trys komandos, sudarytos iš šešių dalyvių, ir sirgaliai gavo linksmas, įdomias užduotis. Paklausti, kaip, jų spėjimu, patys pasirodys, mokiniai buvo nusiteikę optimistiškai; o kaipgi kitaip, kai klausimus ir mįsles puolame su komandos draugais ir šypsena veide? Sirgaliams buvo pavesta sukurti jiems duoto prietaiso reklamą (reklamuoti teko biologinį torsą, stovą su mėgintuvėliais ir elektroskopą, tad pristatymuose netrūko nei originalumo, nei šmaikštumo), o komandų dalyviams darbo buvo šiek tiek daugiau: jie turėjo atlikti šešias užduotis, tačiau, kadangi šios buvo smagios ir negirdėtos, entuziasmo toli gražu netrūko. O kur noras, ten ir rezultatai: komandos kūrė spalvingus plakatus, informaciją apie ozoną deklamavo kaip poetai, traukė sutartine ir net repavo, išgalvojo kūrybingus atsakymus į mįsles. Renginiui besibaigiant, komisija ėmė skaičiuoti rezultatus, ir čia paaiškėjo, kad šviesios kiekvienos klasės viltys apie nemažą taškų skaičių beveik išsipildė; daugiausia jų surinko IB, nors IA ir IC daug neatsiliko. Ši pamoka neabejotinai buvo viena linksmiausių, ir kas žino, galbūt ji ne paskutinė tokia?