5.jpg

Pamokų laikas

PAGRINDINIS, VIDURINIS UGDYMAS

1.  8.15  –  9.00
2.  9.10  –  9.55
3. 10.05  –  10.50
Pietų pertrauka, (10.50-11.15)
4. 11.15  -  12.00
Pietų pertrauka, (12.00-12.25)
5. 12.25  –  13.10
Pietų pertrauka, (13.10-13.25)
6. 13.25  –  14.10
7. 14.20  –  15.05
8. 15.10  –  15.55

PRADINIS UGDYMAS

1.  7.45 - 8.30
2.  8.40 - 9.25
3.  9.35 - 10.20
4. 10.30 - 11.15
5. 11.30 - 12.15
6. 12.30 - 13.15

Mėnesio darbo planas

Telefonų numeriai

8 679 71332 - direktorė
8 672 65256 - direktoriaus pav.ugdymui Edita Dilienė
8 672 76484 - direktoriaus pav.ugdymui Violeta Dumbrienė
8 672 78434 - direktoriaus pav.ugdymui Rima Kazakevičienė
8 672 65080 - direktoriaus pav. administracijai ir ūkio reikalams
8 672 64323 - buhalterija
8 679 71332 - raštinė
8 672 05160 - socialiniai pedagogai
8 608 39097 - karjeros specialistė
8 672 67276 - biblioteka
8 672 67374 - psichologė
8 608 35074 - psichologė 1-6 kl. 
8-679 29109 - kompiuterinės techn. inžinierius
8 672 58262 - administratorius, budėtojas

Aktualu

 


 

 

Facebook

ĮSPŪDŽIAI IŠ SEMINARO VEIMARE (VOKIETIJA)

Demokratinio auklėjimo ir demokratijos skatinimas per tarptautinius mokyklinius mainus

Š.m.gegužės 13-15 dienomis lankiausi Vokietijos mieste Veimare, kur vyko Europos Sąjungos tarptautinio Švietimo mainų fondo remiamas seminaras apie demokratijos  ir tolerancijos skatinimą vykdant tarptautinius mokyklų partnerysčių projektus. Mūsų gimnazija dalyvauja projekte „Skatiname integraciją“, taigi tema aktuali.

Seminaro vieta parinkta neatsitiktinai Tiuringijos žemės  klasikų mieste Veimare, nes demokratijos, laisvės, žmonių teisių bei teisingumo   nebegalime traktuoti kaip savaime suprantamų sąvokų Europoje. Tai parodė ir migrantų krizė 2015m.bei visi su tuo susiję politiniai reiškiniai. Veimaras XVIII -XIX a. Buvo Vokietijos demokratijos lopšys, o ir netoliese  esantis Buchenvaldo koncentracijos stovyklos memorialas primena apie žiaurų žmogaus teisių pažeidimą. Tokias mintis išreiškė Tiuringijos žemės švietimo ministras Helmutas Holteris, atidarydamas seminarą.

Seminare dalyvavo apie 200 švietimo darbuotojų iš Vokietijos, Austrijos bei kitų Europos šalių. Dauguma jų vykdo tarptautinius arba vietinius  mokyklinius švietimo projektus. Šiuose projektuose didelis dėmesys skiriamas mokinių bei mokytojų patirties apsikeitimui įvairiomis auklėjimo temomis.

Dalyviai klausėsi knygų autoriaus ir žurnalisto Jurgeno Vybikės minčių, kaip gelbėti demokratines teises, o psichologas Ahmadas Mansuras kalbėjo apie prevencijos darbą mokyklose ir aiškino teroro psichologijos sąvoką, iliustruodamas pavyzdžiais iš Vokietijos mokyklų gyvenimo. Nejaukiai skambėjo turkų kilmės filosofo Kenano Giungioro pamąstymai apie imigrantų bei pabėgėlių sandūrą Europos šalyse. Šis oratorius akcentavo individualaus priėjimo svarbą, asmenybės pažinojimą darbe su imigrantais. Ryšių užmezgimas tarp svečių ir šeimininkų – vienas iš pagrindinių sėkmės garantų. P. Giungoras drąsiai kalbėjo apie atvykėlių žeminimą ir priešiškas nuostatas Europoje. Tos mintys skatino susimąstyti, kokias idėjas skiepyti mokiniams ir kaip patiems išlikti pakantiems besikeičiančioje Europoje.

Be teorinių paskaitų  vyko daug įvairių praktinių seminarų ir diskusijų, kur  dalyviai pristatė savo einamus arba jau pasibaigusius projektus. Pastarieji pasisakymai stiprino mintį, kad demokratiją reikia gyvai kurti, statyti, modeliuoti, ką daro viena jungtinė mokyklų iš Vokietijos, Olandijos ir Italijos asociacija. Jie dalijosi patirtimi, kaip sunku išlaviruoti tarp autonomijos ir bendro sprendimų priėmimo. Pastarojo projekto dalyviai buvo labai atviri ir sulaukė nemažai prieštaraujančių klausimų.

Sulaukiau dėmesio apie mūsų gimnazijos vykdomą projektą, radau partnerių Austrijoje bei Čekijoje. Parsivežiau medžiagos iš paskaitų bei pristatymų, kurią skleisiu gimnazijoje ir tarp projekto partnerių.

Meilutė Balbieriūtė

 

Meniu

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas