STEAM ugdymas

  • Paskelbta: 2024-05-28
  • Kategorija: Renginiai

STEAM UGDYMAS-integruotų įvairių mokomųjų dalykų (gamtos  mokslų, technologijų) turinio įgyvendinimas, taikant inžinerinius bei meninius elementus ir grindžiant matematiniu mąstymu. Didžioji dalis taikomų metodų paremti mokinių aktyviu tyrinėjimu, patirtiniu, probleminiu, projektiniu mokymusi, skirti ugdyti kritinį mąstymą, bendradarbiavimą ir komunikavimo kompetenciją. Taikomi skaitmeninę kompetenciją ugdantys metodai.

Išmanūs, sumanūs 1a klasės mokiniai baigia mokslo metus. Visus metus pirmokai naudojo skaitmeninį turinį mokymuisi per įvairių dalykų pamokas. Susipažino su  žaidybinėmis programavimo priemonėmis: robotais Mind Designer,  Photon robotu. Kūrė įvairius projektus naudodami edukacines aplinkas Scratch. Išmoko naudotis QR kodo skaitytuvais. Siekdami informatikos ugdymo tikslo, mokiniai spręsdami įvairias problemas geranoriškai bendradarbiavo, mokydamiesi ir atlikdami įvairias veiklas, sumaniai naudojosi skaitmeninėmis technologijomis. Pirmokai vertina informatiką kaip svarbią, įdomią ir naudingą mokymosi sritį. 1a klasės mokiniai aktyvūs Robotikos centro ,,Robolabas“ lankytojai.  Mokytoja organizavo integruotas lietuvių kalbos, matematikos, gamtos mokslų pamokas. Pirmokai dalyvavo edukacinėje programoje ,,Kas yra savaeigiai automobiliai?“. Mokiniai užsiėmimo metu daug sužinojo apie savaeigius automobilius. Dirbdami porose sukonstravo Lego automobiliuką, kuris valdomas rankos judesiu. Vyko greičiausio automobilio lenktynės. 

Nuotraukos:
Sonata Marcinkevičienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas