Tarptautinė patirtis Graikijoje: žingsnis pedagoginio tobulėjimo link

Šiais metais turėjau unikalią galimybę dalyvauti Nacionalinės švietimo agentūros (NŠA) projekte „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk“. Šio projekto dėka laimėjau stažuotę užsienyje, Graikijoje, Pirėjaus mieste, kurios tema – “Informacinės technologijos ugdyme” (ICT in Education).

Stažuotė tapo ne tik profesinio tobulėjimo, bet ir asmeninio augimo kelione. Dalyvavimas mokymuose suteikė neįkainojamos patirties, kaip efektyviai planuoti pamokas, integruoti informacines technologijas į mokymosi procesą ir taikyti žaidybinius metodus siekiant didesnio mokinių įsitraukimo. Įgytos žinios pravers kuriant šiuolaikiškas ir įtraukiančias pamokas, atliepiančias šių dienų mokinių poreikius.

Didelę dalį patirties sudarė ir savarankiškas pasiruošimas stažuotei – nuo vietos paieškos, kelionės planavimo iki gyvenamosios vietos suradimo. Tai ugdė atsakomybę, planavimo įgūdžius ir pasitikėjimą savo jėgomis. Ši kelionė tapo puikiu savarankiškumo išbandymu ir įrodymu, kad pedagogai gali būti ne tik mokytojai klasėje, bet ir aktyvūs savo tobulėjimo kelio kūrėjai.

Ne mažiau svarbios ir naujos pažintys bei galimybė bendrauti su kitų šalių pedagogais. Dalykiniai pokalbiai, kultūrų mainai ir bendri iššūkiai padėjo plėsti akiratį bei gilinti užsienio kalbos žinias.

Ši patirtis parodė, kaip svarbu nebijoti išeiti iš komforto zonos ir ieškoti galimybių augti. Džiaugiuosi prisidėjusi prie projekto „Tęsk“ ir tikiu, kad šios žinios bei patirtys praturtins mano darbą bei įkvėps kolegas drąsiau siekti tarptautinės patirties.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas